ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

Recenzija (rantcenzija) filma: High rise

Imam previše filmova i serija na čekanju, a u zadnje vrijeme za ništa nisam raspoložena. Ne gledaju mi se serije duže od 20 minuta ili filmovi duži od 2 sata (što su otprilike svi, gaah), tako da imam strpljenja isključivo za sitcome i trpam sve ostalo u Watch'n'Delete folder i ignoriram.
Ali nekidan sam baš htjela pogledati neki film i u moru Mad Maxa, Jurskog svijeta i inih novih filmova koji su ama baš svi duži od 2 sata, izbor je pao na High rise jer mi je premisa zvučala zanimljivo, traje 119minuta, a i goli Tom Hiddles.
Nuff said.

Mmm. <3

Imdb

Radnja je smještena u fiktivne 70e. Hiddles se useljava u luksuzni "all in one" neboder opremljen bazenom, dućanom, teretanom i inim stvarima, u kojem se život naizgled čini super, a onda odjednom svi popizde. Glume još i Jeremy Irons, Sienna Miller, Luke Evans, Elisabeth Moss i meni uvijek drag Reece Shearsmith koji je na kraju imao mizerno malu ulogu, kmu.

Ali.

Yes, please and thank you.
Za one zahtijevne je tu Hiddles čak i pokrio facu. :D

Tempo filma je u početku izrazito spor što mi inače zna biti dobro jer volim upoznati likove malo bolje (npr fantastični Moon). Iako je ovdje to zapravo nepotrebno jer su svi likovi potpuno prazni i glupi i nemate za koga navijati jer su svi bizarna sebična površna đubrad. U jednom trenutku se radnja pretjerano ubrza i to baš u krivom trenutku, kad odjednom svi popizde i to se dogodi prebrzo i neuvjereno i ne bude baš jasno zašto su uopće popizdili. Oh, osim zbog toga jer bogati moraju napraviti bolji party od siromašnih jer što će selo reći.

Vizualno je film prekrasan. Mračan, hladan, spor, bizaran.

Iako na momente ta ~tumblr instagram~ estetika zna biti pretjerana i čini vam se da gledate spot. Što je u nekim slučajevima i zbilja tako, jer je soundtrack također na momente bizaran, ali i odličan, npr. prerada SOSa od ABBE, koje inače ne volim, ali su mi prihvatljivi kad ih se dohvati Portishead u jednom bizarnom aftermath kolažu scena u filmu, koja slobodno može biti i samostalan i odličan spot za pjesmu.

Film definitivno nije za one slabog srca, s obzirom da je pun krvi, mučnih scena i nasilja, kako nad ljudima, tako i nad psima. :(

No, vratimo se još jednom na the scenu:

Jer je to nešto najbolje što nam je dao ovaj na momente bizaran clusterfuck od filma.

Kritika društva koje je sklono samouništenju i klasne razlike koje je film pokušao progurati zametnute su tamo negdje iza estetike te bizarnog tempa i edita. Šteta jer ovo je imalo puno potencijala. Na papiru je zvučalo super, odlična ideja i radnja, super glumci, Tom koji je fantastičan kao i uvijek i nosi film. Ali konačni rezultat mi je na kraju ipak samo meh. Vizualno impresivan, a dojam mlak i prazan. Puno neiskorištenog potencijala. Otprilike slično kao i Snowpiercer.
Valjda očekujem previše od takvih filmova. :D
Nisu mi loši, samo mi nisu fantastični, a mogli su biti.

No nećete puno izgubiti ako ga pogledate, osim 2 sata života. I malo razuma.