utorak, 15. svibnja 2012.

Roadtrip: Karlovac

Ovaj smo se vikend darling i ja uputili u Karlovac na VW susret oldtimera "Bube na 4 rijeke" u organizaciji karlovačkog buba kluba. Vrijeme nas je poslužilo, sunce nas je grijalo cijelim putem. Kako smo krenuli negdje oko 4, nismo imali baš vremena za zaustavljanje po birtijama na putu pa smo, nažalost, morali preskočiti zle ćevape.

U Karlovac smo stigli negdje oko 5 (da, trebalo nam je, vozim ko penzić od Sarajeva) i kako su nam se želudci lagano počeli buniti prvo smo otišli u Tiffany na pizzu. Darling je naručio mješanu a ja calzone pa smo malo krepavali od smijeha na sirotog Georga i Mr. Steinbrennera dok smo čekali.

Kako je meni u zadnje vrijeme krenulo, bez kazni ne mogu proći. Pri povratku na parking, na autu nas je dočekala čestitka Parking d.o.o.-a u iznosu od 100kn. A još sam tri puta provjeravala na tabli što piše za naplatu: subota - parking se naplaćuje do 14h. Pročitala dva puta na glas. Dragi nije reagirao i otišli smo na pizzu. Jebiga, bio je petak. Brain fart gigantskih razmjera u obje naše glave.

Po dolasku u kamp smo postavili šator (uglavnom ja), napuhali madrace (to je posao koji vrši darling - već ga svi po susretima znaju kao onog što puše madrace :D), postavili stol i stolice, otišli se pozdraviti s ekipom i već je pao mrak.

Malo smo posjedili uz šator uz upaljene svijeće (protiv letećih nemani koje sišu krv - nisu baš bile efikasne, al je bila čista romantika) i čašicu, dvije jeger-kole.

Pa smo se malo igrali s dugom ekspozicijom i stativom.

Onda su zapalili krijes točno pred našim šatorom pa smo malo zurili u vatru i slušali koncert sa stagea.

Da, u meni čuči mali piroman, obožavam gledati vatru.

Potom smo se odšetali do Korane i malo naslikavali po mraku.

Bilo je tu i labudova koji su spavali na vodi, ali su bili predaleko da bi ih uspjeli kvalitetno uhvatiti fotićem.

Još malo romant'ke.

Vatra je već dogorjela kad smo se vratili u kamp, no to nije spriječilo Slovence da divljaju uz žar do ranog jutra. Mi smo poučeni prijašnjim iskustvima ugasili svjetlo u šatoru :zubo:. I smrzla sam se ko pička iako sam kupila nove vreće koje mogu poslužiti za temperature od -6 do +10, dragi se na kraju žrtvovao i dao mi jednu deku (uvijek nosim još 2 deke da se nađu za svaki slučaj). Vreće sam vratila natrag u Hervis, dali su mi pare natrag bez ikakvih problema. Svaka čast!

Nakon što smo ujutro prokrmeljali, bilo je vrijeme za nabacivanje žbuke na facu i opet lagani obilazak kampa u potrazi za preživjelim poznatim ljudima.

Kako se sam upad na susret nije plaćao (što je inače praksa - platiš ulaz i dobiješ majicu i još neke pizdarije) jer su Karlovčani odlučili tako, kupila sam jednu majicu da im ostavim nešto para.

Na svakom buba susretu imamo i vožnju te razgledavanje mjesta u kojem je susret. Ove su se godine Karlovčani potrudili i angažirali su vodiča (o njemu malo kasnije).

Posložili smo se u kolonu i lagano krenuli uz zvuk naših starih mašina prema centru Karlovca.

Posložili smo se blizu šetališta gdje nas je dočekao vodič i polako smo krenuli u razgledavanje grada pješice.

Striček je imao vrlo živopisnu zurku koju sam pokušavala uhvatiti iz svih kutova.

Spomenik prvotno podignut poginulim Hrvatima u WWI.

Sad vidite o čemu sam pisala. Epska fuca. Skoro poželim da i darling takvu pusti kad odraste.

Nekadašnja tržnica.

Kuća u kojoj je nastao dvopek.

Prva apoteka.

Centar karlovačke zvijezde i pravoslavna crkva u pozadini.

Toranj crkve koji je prvotno služio kao magazin i last line of defense.

Vratili smo se natrag do šetnice koja je vrvila od života, uz drvorede su razna društva i umjetnici izlagali svoje radove, a na kraju šetnice je svirao bend koji je noć prije svirao kod nas na susretu. Ovo gore je Tena, simpatično pseto.

Nakon razgledavanja smo ponovo u koloni krenuli prema kampu gdje se počeo spremati ručak - grah i kotlovina, za one finije guze je bilo i ćevapa.

No kako smo mi krepavali od gladi, otišli smo do grada na pecivo i sladoled dok ekipa u kampu ne zgotovi ručak.

Svratili smo do Slatkog centra, slastičarne odmah uz Tiffany i naručili kavu i po 2 kugle sladoleda (6kn komad).

Grah nas je dočekao vruć taman kako treba, poklopali smo, popričali s ekipom, pozdravili se i krenuli natrag prema Zagrebu jer se spremalo nevrijeme. Preko noći je kiša lijepo oprala prašinu s mog auta, a ujutro (ok, oko 12 kad smo prokrmeljali) smo se gladni nabrusili na sarajevske ćevape kod Antunovića, no nažalost ćevabdžinica je bila zatvorena. Razočarani smo krenuli natrag prema stanu kad je mom dragom pala na pamet fenomenalna ideja! Čingać! Za te ćevape (u ovom slučaju šiš) nije ni najmanji problem voziti na drugi kraj grada. :D

Eto, to je otprilike bio moj vikend, kako ste se vi proveli?

Broj komentara: 12:

Kreatonica kaže...

jako dobro :) pitaj Matu kad ga vidiš kako ide Mirnina buba

doriana gray kaže...

Super mi je roman'tka

Biberlee kaže...

Obožavam tvoje postova na temu road trips!!!

snjeguljica kaže...

aaawww moj rodni grad. drago mi je da ste se super proveli u njemu, stalno ga pljuju kako se nikad ništa u njemu ne događa pa mi je drago da se nešto ipak događa :)

btw slatki centar i tiffany su i moj najdraži izbor kad svratim u karlovac. ali palačinke u slatkom centru <3 isplati se dat enormno puno para na one njihove ekstrafensisuperduper palačinke ;)

Lendoxia kaže...

fora, a najbolje su mi ove slike s vatricom :)

Anleah kaže...

Super su ti road trip postovi! Tačno poželim da odmah posjetim koju od tih lokacija.

chmi kaže...

@Kre, morat ću Matu provozati u bubi :D
@snje, meni je Karlovac jako drag grad i ima daleko življu scenu od one u mom gradu :zubo:
@Anleah, Lendoxia i Biberu, hvala, bit će još ovakvih postova :)

Irena Bee kaže...

Čovjeku odmah dođe da spakira prnje i krene na put nakon ovakvih postova! Peconjica i ćevapi su vrh!

Marinica kaže...

Puno lijepih fotkica... baš vam je lijepo bilo :)

anamy007 kaže...

Ja sam vikend provela u svatovima.

I moram ti rec da osim sto imamo isti ukus sto se tice tipova i haljina imamo i sto se tice vatre, obozavam je gledat pa cak i igrat se s njom (redovito na kampiranju ne idem spavat dok ima imalo zara), a i frizure nam imaju slicnosti, moja je isto tamna skoro crna kosa al u donjem dijelu imam crvene pramenove.. I LIKE U :D

A vodic.. genijalna frizura :) mrzim kad dobar kosati tip "odraste" pa se osisa.

I moje iskustvo s vrecama je takvo. Zato jednostavno probdijem noc uz vatru, mogu jednu noc ne spavat.

chmi kaže...

kozmičke blizanke :D
moj se darling ošišao a imao je tako divnu dugu kosu :(